مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل با اشاره به ضرورت توانمندسازی، خوداشتغالی و اتصال به بازار در مشاغل خانگی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی طرح ملی «توسعه مشاغل خانگی» را به کارفرمایی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اجرا می کند که امیدداریم در توسعه اشتغال‌زایی موثر باشد.

مشاغل خانگی

به گزارش همشهری آنلاین، مهران اوچی اردبیلی بیشترین میزان متقاضیان مشاغل خانگی را قالی بافی و تابلوفرش بافی عنوان کرد و افزود: بیش از یک سوم متقاضیان طرح توسعه مشاغل خانگی استان متقاضی رشته قالی‌باقی و تابلوفرش هستند و در زمینه حمایت از این هنرمندان و شناساندن طرح های بومی فرش اردبیل اقدامات قابل تحسینی انجام شده است.

وی به ضرورت همکاری با اتحادیه تعاونی‌های تولید فرش دستبافت اشاره و ابراز امیدواری کرد با اقدامات جهاد دانشگاهی، پیوند علم و هنر و اتصال زنجیره تولید به بازار توسعه اشتغال‌زایی را در استان به همراه داشته باشد.

اوچی با بیان اینکه بیشتر متقاضیان مشاغل خانگی بانوان هستند، افزود: زنان در همه عرصه‌ها توانمندی خود را در صورت وجود فرصت اثبات کرده‌اند و تاثیر آنها در کارآفرینی و اشتغال‌زایی با اندک حمایت دور از دسترس نخواهد بود.

کد خبر 598119

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha